Hi quest ,  welcome    

BINGUNG, HERAN + SEDIH (cerita nyata)




Written By cidaun on Saturday 3 March 2012 | 12:24

Baru baru ini, aya telepon dari kawan lama  SMA yang katanya luar biasa sudah jadi Boss (Alhamdulillah yah Ma uneh..), kurang lebih isi percakapan-nya spt ini :


  • Teman : Wueyy, kamana wae yeuh ??? ngaleungit..kmh kabarna cidaun ?
  • Saya    : Wah, ente nu kamana wae,,bejana geus jadi Boss euy,,hebat lah..ngepet dimana..hehehe
  • Teman : lain, kieu euy urang teh muka kantor cabang di cidaun, geus rada lila, kabeneran pagawe nu tiheula maot, otomatis butuh pagawe..sugan ente bisa nga-rekomendasikeun ka urg jang pagawe
  • Saya   : (sy sebenarnya sudah tau bhw dia buka cabang di cidaun),,oh kitu siaplah,,ke ku urg di rekomendasikeun jang pagawe-na (dgn prasaan yg sangat senang, krn brharap bisa memberi sedikit mangpaat ka batur)
  • Teman : Bener nya, langsung wawancara,kabeneran babeh urg keur di kidul..ka nu rek di gawe-na bejaan siapkeun weh lamaran nu sederhana-na, gawe-na ngan pembukuan siga teller lah
  • Saya    : Okeh siap..kualifikasi-na hayang nu kumaha ?
  • Teman : ah nu penting mah jujur weh, terus bisa nga-hurungkeun komputer.tenang fasilitas-na mah : bisa nginep di kantor-na, terus laptop, terus motor, akomodasi jang urusan kantor disiapkeun oge,..
  • Saya    : Wah siap atuh (dgn rasa yg sangat senang, dan fasilitas-na lumayan oge), kumaha masalah gaji-na ?
  • Teman : gaji-na leutik euy Rp. ................. (yg jelas diatas UMR Kab. Cianjur)
  • Saya    : wah,,sakitu mah gede euy jang ukuran di cidaun mah..ok siap ke ku urg langsung dikabaran deui..
  • Teman : Okeh sip,,nuhun nya..
  • Saya    : sip,,urg aya ge nu kudu nuhun ka ente geus nga-bantu org cidaun.
Habis itu, saya gura-giru telpon kesana kemari, nyari org yg siap kerja (yg sepertinya 80% yakin bisa diterima). sy jg ga mau sembarangan me-rekomendasikan org nu teu puguh reputasi-na..sekitar 2 hari,nternyata hese oge nya nyari org dgn kualifikasi jujur (atau mungkin saya nu teu pati karenal jeung karakter msg2 jelema).

Yang jelas, akhirnya aya nu nga-rekomendasikeun 2 org+no telpon-na (meskipun sy ga kenal), sy coba telpon org-na. yang sangat disesalkan adalah pas di telpon, teu diangkat2 deuih (padahal hanas maksakeun sy meuli pulsa).
 
Pas sakali-na di angkat trus sy ngomong masalah aya nu butuh pekerja dgn tawaran yg sangat menarik (non-sales, pagawe-an ngan nungguan nasabah, spt teller/frontliner mun di bank mah), ucapan yg keluar ti jelema nu ku sy telpon nyaeta : Berapa pak gaji-na ????..Menurut sy pikasebeleun jelema teh, can ge nanaon geus nanyakeun gaji, emangnya elu syape, mun geus kanyahoan reputasi-na kaum profesional karek nanyakeun gaji (msh untung ditawaran gawe ge, na jero hate teh). akhir-na sy putuskan utk tdk merekomendasikan org ini.

Aya hiji deui, sy coba sms-an. halah ternyata sms-na alay dan sama sekali ga ada sopan santun..matak haroream nga-rekomendasikeun nu kieu mah...

Sampai detik ini, sejujurnya saya malu sama teman teh, krn blm bisa me-rekomendasikeun org nu padahal utk posisi yg enak ceuk sy mah. sampai2 miinta maap luar biasa..benar2 malu saya..sy cob telpon org2 nu kenal,semuana pada bingung nga-rekomendasikeun jelema,..haduuuh...

Kesimpulan-na :
  1. sudah siapkah kita/SDM kita dgn kemajuan ??nu cenah mah jalur urang teh bakalan rame, nepi ka tanah ge mulai dikuasai pihak luar..khawatir saya dan teman2 di cidaun hanya adi penonton utk sebuah kemajuan atau malah jadi pekerja yg tidak terdidik
  2. Mau kaya, ya kerja keras donk...Tunjukkan dulu kualifikasi kita, ke-profesionalan kita, baru minta lain lain.
  3. Meni hese nya neangan jelema nu bisa dipercaya (atau mungkin sy yg kurang jaringan-nya)
  4. Da saya ge org cidaun, mudah2-an jadi pembelajaran jang diri sorangan
  5. Yuk ah, tong hayang meunang ku gampang, bukannya ketika tetes demi tetes keringat yg jatuh disaat kita kerja keras adl sesuatu yg patut dibanggakan.
Saya masih malu sampai detik ini,,mun ceuk lagu mah "MAU DIBAWA KEMANA"..


(punten acak adut)..


0 komentar: